26 Ekim 2010 Salı

Aras ve Tuna


Resim yazısı ekle
 Birazda bugün bebeklerimden söz etmeye başlamak istiyorum. Arasım sadece 21 aylık, o kadar tatlı o kadar akıllı bir çocuk ki beni bugüne kadar hiç üzmedi demiyeceğim ama minumumda üzüyor :)) İşte her çocuk gibi bazen çok çok iştahlı bazende beni çıldırtacak kadar iştahsız. Beni çok sever ama babasına aşık :)) Yeni yeni konuşuyor işte en çok sözünü ettikleri köpeğimiz badem, şu sarı üzümler vardır ya onlar işte. Bu ara oldukça hasta ilk defa ona natibiyotik kullanmak zorunda kaldık. Zalim antibiyotik çocuğumu mahvetti :(( Yanında da prebiyotik veremediğimiz için antibiyotik bünyesine son derece ağır geldi. Onunla ilgili zaman zaman anlatacağım.

Tuna bebeğe gelince henüz 4,5 aylık 35 haftalık dünyaya geldi, 2.000 kg ve 44 cm kadardı. Ellerimizin içinde kayboluyordu. Rahim içi gelişme geriliği ile karnımda vakitlerini geçirdi :(( Ou dünyaya getirene kadar yüreğim ağzımda gezdim hep ama hayata öyle tutunan bir bebek ki o minnacık bebek hızla büyüdü şu aralar 8 kiloya ulaşmış durumda etrafa gülüyor hemde ağız dolusu. Korkularım şimdi geride kaldı huzurla büyümesine tanıklık ediyorum.

Bu tanışma paragraflarından sonra onların günlüklerinden sıkça söz etmeye çalışacağım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder