28 Ekim 2010 Perşembe

Yağmurlu Bir Sabah

Yağmurlu günlerde içimin sesi hep daha fazla durgunlaşır. Az konuşmak, az hareket etmek ve çok uyumak isterim. Şu ara az hareket etme ve çok uyuma mevzusunu elbette uygulayamıyorum çünkü bizim evde iki sabah kuşu var :)) Bu melankolik olma isteğime karşılık çocuklarla meşgul olmalıyım. Örneğin şimdi Tuna yamacımda, Aras da koltuğumun dibinde üzümlerini yemekle meşgul. Rejime devam ediyorum elbette bu arada da. Bu hafta farklı olarak 5 gün saf protein diyetine başladım. Bugün ikinci günüm; eh fena gitmiyor ama sebzeden uzak kalmak biraz zor. Ara öğünlerde protein tüketmek gerekiyor. İşte atıştırmalık olarak baharatlı lor peynir yemeyi planlıyorum. 64.800 ile ilk güne başlamıştım bakalım.Pazartesi hangi sonuca varacağız ? 60'ın altına düşene kadar saçlarımı boyatmama cezası verdim kendime.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder