26 Ekim 2010 Salı

Bir İtiraf Gelecek;

Bugün sabah ve öğlen oldukça iyi devam eden diyetimde Aras'ın son günlerde geçirdiği enfeksiyon neticesinde iştahsızlaması sonucu vaktimi onun öğünlerini düşünmekle ve yapmakla geçiriyorum. Aslında rafine edilmiş ürünlerden onu şu zamana kadar uzak tutmaya çalıştık ve sanırım da başarılı olduk. Bu hastalık döneminde kilo da kaybedince artık enerji veren gıdalar zamanıdır diye karbonhidrata yükleneyim dedim :)) Hem ona hemde ev ahalisine ikram edilmek üzere Elmalı Tart yapayım dedim. Fotoğraf çekersek tarif de ekleyeceğim mutlaka. Beyaz un ve beyaz şekerin o mutlu bileşiğine bir de elma+ceviz eklenince ve evden mis gibi hamur kokusu yükselince bu çılgınlığa daha fazla dayanamadım. Önden bir dilim tart sonradan da madem bugün izinliyim 1,5 da lahmacun yedim. Pişman mıyım? - Evet hemde çok. Kafam karıştı :) Ama karnımım doyması hissini unuttuğum için bir de tuhaf oldum :))

Yarın tekrar hiç bir şey olmamış gibi devam edeceğim. Kesinlikle hem de. Bu arada Aras üç beyazsız diyetine devam ediyor yemedi bile bir lokmacık :))

Durmayacağım....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder