26 Ekim 2010 Salı

Rejim Devam Ediyor...

Rejim 'evet' devam ediyor. Ama vermem gereken kiloyu hesap edince gözüm de korkuyor. İki küçük bebekle hem ilgilenip hemde son derece az yemek insanı çok zorluyor. Bugün sabah uyandım ilk olarak elma sirkeli su+bal+limon karışımını ılık su içinde tükettim. Ardından bir kaç bardak su daha sonrasında da bir dilim Uno Denge Lihgt (yüksek lif içerdiğinden+bir dilimi sadece 39 kalori ) yağsız ince dilim peynir ve bir kaç zeytin eşliğinde kahvaltımı yaptım. Halbuki daha çok yiyebilirdim :)) Karnımın gurultusu geçti diyemeyeceğim ama yinede idare ettim. Arada da bağırsak rahatlatıcı sinamekli bir çay sonra üzerina yaseminli bir yeşil çay ve bir grisini tükettim.

Kilo vermek evet çok zor değil ama imkansız da değil. Benim şu an için MAALESEF bir uzmana ya da spor merkezine gidecek vaktim olmadığı için kendi çabalarımla devam ediyorum. Büyük mücadeleye devam...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder